24.09.2019
KAKO POSTUPITI AKO NISMO ZADOVOLJNI KUPLJENOM ROBOM (POVRAT ILI ZAMJENA)
Predavanje na Tribini potrošača 24 rujna 2019. god. održala je predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača gđa Ana Knežević na temu „Kako postupiti ako nismo zadovoljni kupljenom robom (povrat ili zamjena).

Predavanje je u organizirala Udruga za zaštitu potrošača Grada Samobora u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem u POP UP kinu na Autobusnom kolodvoru

Na predavanju popraćenom nizom konkretnih i interesantnih primjera, te prezentiran i podijeljen unificirani obrazac za pritužbe potrošača.

Predavanje je održano u sklopu projekta Kupujmo slobodno, kojeg financira Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Tijekom predavanja građani su postavljali pitanja u svezi rješavanja sporova sa trgovcem.

Predavanje su popratili mediji Radio Samobor, Radio Sv. Nedjelja i „Glasnik Samobora i Sv. Nedjelje“.

Izvoditeljica projekta:

Ivana Koller

Fotografije uz članak:
Datoteke uz članak:
KAKO POSTUPITI AKO NISMO ZADOVOLJNI KUPLJENOM ROBOM - SAMOBOR 24.09.201945422
255.26 kB





Kontakt podaci
Giznik 2, Samobor
Tel.: 3361 464
Fax: 3362 926
info@up-samobor.hr