24.09.2019
Predavanje na Tribini potrošača 24 rujna 2019. god. održala je predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača gđa Ana Knežević na temu „Kako postupiti ako nismo zadovoljni kupljenom robom (povrat ili zamjena).
17.09.2019
Građanski utorak, 24. 9. 2019. u 19 sati u POP UP kinu na Autobusnom kolodvoru
Kako postupiti ako nismo zadovoljni kupljenom robom (povrat ili zamjena)
29.11.2016
03.05.2016
Cilj projekta je uspostaviti trajni socijalni dijalog između udruga poslodavaca i sindikata u sektoru osobnih usluga - podsektoru frizerskih i kozmetičkih
usluga.
25.02.2016
Od 9. veljače do 29. veljače 2016. g. traje javna rasprava na o prijedlogu Pravilnika Registra NE ZOVI.
U prijedlog registra je stavljeno da onaj tko je dao nekakve podatke trgovcima pa i svoj broj telefona ne može to opozvati upisom u predloženi registar pa onda i registar nema nikakve svrhe.
U slučaju da želite nešto poduzeti za zaštitu svojih prava i prava drugih potrošača molimo Vas pročitajte tekst u nastavku.
Kontakt podaci